من هنوز تنهام
 
عاشقانه
مطالب عاشقانه
 
 
شنبه 1 مهر 1391برچسب:, :: 17:4 ::  نويسنده : نهال

یه روز بهم گفت :میخوام با هات دوست بشم . آخه من اینجا خیلی تنهام....

بهش لبخند زدم و گفتم : آره میدونم فکر خوبیه منم خیلی تنهام.....

 یه روز دیگه بهم گفت:میخوام تا ابد باهات بمونم آخه میدونی من اینجا خیلی تنهام..

بهش لبخند زدم و گفتم آره میدونم فکر خوبیه منم خیلی تنهام.....

 یه روز دیگه بهم گفت: میخوام برم یه جای دور٬جایی که هیچ مزاحمی نباشه. وقتی همه چیز حل شد تو هم بیا اونجا.آخه میدونی من اونجا خیلی تنهام...

 بهش لبخند زدم و گفتم : آره میدونم فکر خوبیه منم خیلی تنهام.....

یه روز تو نامه برام نوشت: من اینجا یه دوست پیدا کردم آخه میدونی مناینجاخیلی تنهام...

براش یه لبخند کشیدم و زیرش نوشتم : آره میدونم فکر خوبیه منم خیلی تنهام.....

یه روز تو نامه برام نوشت: من قراره با این دوستم تا ابد زندگی کنم آخه میدونی من اینجا خیلی تنهام...

براش یه لبخند کشیدم و زیرش نوشتم : آره میدونم فکر خوبیه منم خیلی تنهام.....

حالا اون دیگه تنها نیست و از این بابت خوشحالم.چیزی که بیشتر از اینخوشحالم میکنه اینه که هنوز نمیدونه من تنهای تنهام.....

 



نظرات شما عزیزان:

گالری آساتا
ساعت17:26---1 مهر 1391
سلام

وبلاگ زیبایی داری

مایل به تبادل لینك با وبلاگت هستیم . اگه موافق بودی آدرس ما رو با نام



گالری آساتا



لینك كن



http://www.asatagallery.ir



بعد بگو تو رو با چه اسمی لینك كنیم



موفق باشی





نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید بیا ازعشق بی پروا بگوییم برای مردم تنها بگوییم
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه و آدرس مجنون.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 295
بازدید کل : 63589
تعداد مطالب : 45
تعداد نظرات : 40
تعداد آنلاین : 1